Saturday 22 February 2014

Healthy breakfast - chia & canepa


Mic dejun gata intr-o clipa! Foarte sanatos si bogat nutritional, pregatit sa-ti ofere energie pentru intreaga zi.
Recomand semintele de chia zilnic, intrucat sunt bogate in acizi grasi Omega3, proteine si fibre. Acum, se gasesc la magazinele cu produse naturiste, dar si in supermarket-uri. Eu le-am luat de la Real (Auchan) cu 14.59 RON - 100g.  
Deja, cunoscutele semintele de canepa pe langa valorile nutritionale, au proprietati importante in:

  • combaterea stresului
  • reducerea nivelului de colesterol 
  • intaresc sistemul imunitar
  • imbunatatesc tranzitul intestinal. 
Le-am cumparat de la dm, 24.59 RON - 300g.

Este o combinatie ideala pentru micul dejun, rapida si sanatoasa.

Pofta buna!

1 comment:

  1. Super articol..imi place mult. Arunca o privire si la recomandarile mele pentru mic dejun.
    Kisses from Cluj,

    http://foodandlifestories.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Great Living-Well Blogs