Sunday 2 February 2014

Bonsai art



El este arborele meu de bonsai, Carmona microphylla, cel mai raspandit de altfel si cica ar fi cel mai putin pretentios...hmm. Este un arbore de ceai si face niste flori mici si albe foarte dragute. Arta Bonsai mi se pare extraordinara, este minunat sa ai o parte din natura chiar si in casa ta, si ceea ce este si mai minunat este ca sunt UNICI.

Ca orice arbore de bonsai este destul de pretentios, iar apa este esentiala in cresterea si ingrijirea lui. Se pune apa in mod constant (2-3 zile), atfel incat solul sa fie permanent usor umed.
Din pacate ultima data cand am plecat in vacanta, i-a fost fatal, desi i-am pus apa intr-o farfurie mai mare nu a fost suficienta. L-am gasit trist si cu frunzele uscate, acum incerc sa-l resuscitez si poate reusesc sa-l fac sa infrunzeasca din nou. Imi este foarte drag si chiar ma atasasem de el, parca se crease o conexiune intre noi..si nu aberez.

Mi se pare o idee geniala pentru decorarea casei, pe care o recomand pentru ca aduce un plus de energie pozitiva, culoare, sensibilitate, relaxare, sunt foarte longevivi (daca sunt intretinuti corect) si aduc si mult noroc.
Sunt o gramada de arbori cu niste flori superbe, diverse forme si specii, dar sunt foarte pretentiosi de intretinut. Am gasit un site interesant despre acest lucru, unde putei gasi mai multe detalii de intretinere, il gasiti AICI.

Va urez succes in cautarea arborelui de bonsai preferat, si multa rabdare in ingrijirea lui..merita!


No comments:

Post a Comment

Great Living-Well Blogs